Video Viral Kerana Tunjuk Isyarat Lucah, Pemilik Petron Dedahkan CCTV Perkara Sebenar Yang Terjadi..




Kes Viral Petron Jasin di media sosial,bahawa pekerjanya menunju isyarat lucah Rakaman CCTV  baca post,tonton & SHARE….

Ini adalah penjelasan sebenar kes yang berlaku: 

Video pertama : Pelanggan yg dikatakan pakcik si pengadu, datang beli maggie bersama air mineral, dimana lelaki biru berbeg sandang dibelakang adalah si pengadu.

Video ke-2 : Pembantu stesyen bernama Amirul berbaju kelabu membantu pakcik si pengadu menggunakan air panas tersebut.

Video ke-3 : Sambungan video ke-2

Video ke-4 : Dalam waktu yg sama, si pengadu membayar duit minyak dan meminta tolong staff membantu pakciknya menggunakan air panas tersebut.

Video ke-5 : Pengadu membeli barang2 runcit dan sedang dilayan dgn baik oleh cashier. Dan lelaki berbaju hitam selepas si pengadu keluar tu adalah adik kepada si pengadu yg membeli dan membayar di kaunter, juga dilayan dengan baik oleh cashier.. utk makluman staff ini dan juga semua staff beragama Islam telah kami beri cuti pd raya pertama, so tak de isu stress tak dpt cuti raya..

Video ke-6: Adik kepada si pengadu yang berbaju hitam ni telah mengatakan cashier petron menunjukkan isyarat lucah dan memaki hamun si pengadutetapi rakaman cctv menunjukan perkara tu tidak berlaku sehingga adik si pengadu keluar.

Video ke-7 : Dan disebaliknya, selepas adik pengadu mengadu kepadapengadu, si pengadu melulu datang ke atas semula bercakap dgn makciknya, makciknya pula yg menunjukkan ISYARAT LUCAH pada pekerja.. kalau betul pekerja kami yg menunjukkan tak kan keluarga nya yg lain tak nampak sedangkan kereta ahli keluarga si pengadu betul2 di hadapan cashier waja hitam ni..

Video ke-8: Kemudian si pengadu cuba membuat kacau dan cuba ditenangkan oleh pekerja dan orang awam, insiden ini disaksikan oleh org ramai namun tidak diendahkan.

Video ke-9 : Pekerja petron yg juga telah menolong pakciknya merupakan seorang OKU juga telah dimaki hamun, ditunjuk isyarat lucah serta diserang oleh si pengadu dan keluarga pengadu sehingga mengasari pekerja tersebut dengan tangan.. Jadi, anda nilaikanlah..

Video CCTV:




Penjelasan: 

Di sini saya Mohd Yusof Bin Osman, stesen dealer Petron Jasin, dan juga bagi pihak semua pekerja memohon maaf di atas kejadian yang berlaku kerana sebagai ORANG BIASA kami mungkin ada melakukan kesilapan. Dan utk makluman, pekerja wanita yg telah diviralkan tu yang berusia 20tahun, telah brhenti kerja serta merta pada hari ni 18/6/18 akibat tekanan perasaan.. didoakan moga Allah menggantikan rezeki yang lebih baik untuk beliau ditempat lain.

Kepada Tuan Fared Yusof (YANG BUKAN ORANG BIASA-BIASA), harap berpuas hati dengan rakaman cctv dan penjelasan dari pihak saya..

Dengan ini saya berharap, Viral ini dinoktahkan agar tidak terus berpanjangan. Jadi tidak perlulah saya membuat laporan polis dan mengambil tindakan undang2 terhadap perkara ini.

Akaun facebook milik lelaki bapuk yang viralkan video tersebut telah dipadamkan. kesian kepada pekerja wanita ini tak pasal-pasal kena fitnah.

sila share sebanyak mungkin bagi menjernihkan semula maruah wanita ni dengan  apa yang bapuk tersebut lakukan

Sumber: MASK CREW



Anda suka tak dengan pos ini?
0 komen untuk "Video Viral Kerana Tunjuk Isyarat Lucah, Pemilik Petron Dedahkan CCTV Perkara Sebenar Yang Terjadi.."

Sila komen dengan berhemah dan jangan lupa untuk berkongsi pendapat anda di ruang komen.