Tutorial cara pakai tudung halfmoon berserta video

Cara pakai tudung halfmoon

Klik atas jika anda ingin membeli tudung
Sebelum kita pergi ke tutorial,mari saya ceritakan sedikit tentang tudung halfmoon ini.Half moon adalah sejenis selendang yang makin diminati pada masa kini. Ia merupakan antara selendang yang terbaru di pasaran kini. Ia mempunyai 2 warna dan 2 lapis.Seakan-akan selendang tetapi uniknya ia berbentuk 3 segi dan berbentuk curve atau wave pada bahagian hujungnya. Kebiasaannya tudung halfmoon diperbuat dari material chiffon yang lembut dan senang dibentuk.Kita tidak perlu untuk memakai tudung ini dengan gaya yang berlebihan kerana ia sudah pun mempunyai corak dan warna yang cantik dan perhiasan pada selendang itu sendiri.

cara pakai tudung halfmoon

Kelebihan tudung halfmoon ni Senang Bentuk,Cantik & Bentuk tudung cantik - maksudnya kalau nak susun tu terletak cantik.Ada macam-macam gaya yang boleh direka dengan menggunakan HalfMoon ni.Penggayaan shawl pon kena tengok tempat tau.Kalau pergi kerja boleh guna yang praktikal dan tidak terlalu 'heavy'.

Video Tutorial cara pakai tudung halfmoon






Tutorial Halfmoon bergambar


gambar halfmoon


Cara pakai tudung halfmoon 2 layer

(sumber : Azlina Shaharuddin)

Untuk memakai tudung half moon cara yang kemas dan elegant seperti gambar first di atas, korang memerlukan shawl halfmoon 2 layer (kalau bukan 2 layer pun buleh lah), 5 kerongsang dan 1 jarum peniti.


Ok saya harap anda semua dapat mempelajari semua tutorial cara pakai tudung halfmoon diatas dengan jayanya.


Belajar cara pakai tudung bawal disini


Anda suka tak dengan pos ini?
1 komen untuk pos "Tutorial cara pakai tudung halfmoon berserta video"

ITS A GOOD CAUSE BERHIJAB IS SOMETHING WONDERFUL...

Sila komen dengan berhemah dan jangan lupa untuk berkongsi pendapat anda di ruang komen.