Lelaki Ini Sedang Melayari Google Maps Street Views,Tapi Apa Yang Dia Jumpa Pasti Tak Akan Dilupakannya!


Jika Anda pernah menggunakan Google Maps Street Views,anda pasti tahu akan keseronokannya,Melihat bandar,pekan kecil,lorong-lorong yang anda pernah pergi mahu pun tidak pernah sekali anda tengok.Dan kadang kala anda pasti terkejut dan terkesima,seperti apa yang lelaki ini alami.


"biasanya jika saya bosan,saya akan melayari Google Maps Street Views dan melihat dikeliling bandar Oregon,dan baru-baru ini saya dihubungi oleh adik saya yang juga gemar melakukan perkara sama seperti saya."

"Semasa dia sedang melihat beberapa tempat,dia terlihat rumah neneknya kami sendiri,ianya agak pelik untuk melihat rumah saudara kita sendiri dirakamkan juga didalam kamera google map,tapi ini ialah nenek saya yang sedang duduk diberanda rumahnya sambil membaca surat khabar."



"Apa yang peliknya ialah,gambar ini ialah gambar terakhir nenek kami,kerana nenek meninggal dunia setengah tahun kemudian selepas gambal ini ditangkap oleh google.Saya rasa ianya gambar paling menarik bagi kami semua kerana gambar ini menunjukan betapa santainya nenek ketika itu.Mungkin ini tidak bermakna kepada orang lain,tapi bagi kami ianya mengkagumkan."



Saat ketika bersama dengan orang tersayang adalah yang paling berharga,kongsi cerita menarik ini kepada rakan anda di facebook.




Sumber: viral nova




Anda suka tak dengan pos ini?
1 komen untuk pos "Lelaki Ini Sedang Melayari Google Maps Street Views,Tapi Apa Yang Dia Jumpa Pasti Tak Akan Dilupakannya!"

memori terindah tu..

Sila komen dengan berhemah dan jangan lupa untuk berkongsi pendapat anda di ruang komen.