Servis buat aplikasi android untuk blog dan laman sosial anda

Buat aplikasi android untuk laman blog ataupun page sosial anda,dan hantarkan info terkini terus ke tangan followers anda!

Servis buat aplikasi android
Anda mempunyai laman Facebook page yang menjual produk?Anda mempunyai laman Instagram yang menjual produk?atau pun anda mempunyai laman blog yang menjual produk atau berkongsi cerita.

Mahu tak jika followers anda yang berada didalam facebook page,instagram mahupun blog anda menerima segala info yang anda berikan terus masuk ke telefon mereka?jika ya sila teruskan membaca lagi dibawah apa yang saya ingin kongsikan.

Yes betul,mereka semua boleh menerima info dari fb page dan instagram anda kedalam telefon dengan mengunakan aplikasi yang sudah diberikan oleh facebook dan juga instagram..

Tapi tahukah anda setiap update yang dilakukan oleh anda didalam fb page mahu pun instagram tidak diterima oleh semua followers anda,dan tahukah anda bahawa setiap update atau pun info yang anda konsikan di facebook page serta instagram anda tidak akan mengeluarkan notifikasi didalam telefon followers anda untuk memberitahu bahawa anda telah berkongsikan maklumat terbaru didalam page anda.

Yes..jika anda mempunyai 10,000 followers boleh dikatakan hanya 1% sahaja yang akan nampak apa yang anda kongsikan di page facebook dan profile instagram anda..dan 0% yang tahu apa yang anda update didalam blog anda...

Jadi anda perlukan 1 tool untuk memberitahu mereka bahawa anda ada berkongsi sesuatu didalam page anda,1 tool yang akan mengeluarkan notifikasi berbunyi yang memberitahu mereka anda ada kongsikan sesuatu yang menarik dan mungkin merugikan mereka jika tidak melihat didalam page mahu pun blog anda.


Tool yang saya maksudkan ialah Aplikasi page anda didalam smartphone followers anda

Dengan aplikasi yang telah diinstall kedalam telefon mereka,secara automatiknya mereka akan sentiasa menerima segala info tentang produk,pekembangan,harga terkini,diskaun terbaru malahan cerita terbaru didalam blog anda.

Dibawah ini salah satu aplikasi khas yang dibuat untuk kegunaan harian saya,ianya merupakan aplikasi yang dimuatkan dengan pelbagai blog,forum,dan tool untuk kajian yang berkaitan dengan kerja saya.

(saya memohon MAAF diatas kualiti bunyi didalam video ini)

Seperti yang ditunjukan didalam video diatas,anda boleh memasukan laman Fb page,instagram dan juga blog anda kedalam aplikasi ini bagi tujuan memberi alert kepada followers anda.

Apa yang anda boleh letak didalam aplikasi ini?

Dibawah ialah senarai laman yang anda boleh masukan kedalam aplikasi ini..

  1. Facebook Page anda
  2. Instagram page anda
  3. Twitter page anda
  4. Laman blog anda
  5. Youtube channel anda
Sedikit perihal tentang aplikasi ini - Aplikasi ini mengunakan feed data dari laman-laman page atau blog anda untuk menyiarkan kandungan kedalamnya.

Aplikasi mempunyai dua paparan dimana 1 paparan anda boleh lihat dan membaca tanpa mengunakan talian internet dan paparan satu lagi memerlukan talian internet kerana ianya akan membawa penggunanya terus kepada laman page mengunakan browser yang tersedia didalam aplikasi ini.

Apa kelebihan aplikasi ini?

Antara kelebihan aplikasi ini ialah:

  1. Mempunyai notifikasi dimana ianya berfungsi mengeluarkan notikasi(dengan bunyi yang boleh dipilih oleh anda) apabila anda melakukan update dimana-mana page yang berada didalam aplikasi ini.
  2. Ringan dimana ianya tidak akan membuatkan telefon pengguna menjadi berat dan lagging
  3. Tidak mengeringkan bateri anda dengan cepat
  4. Tidak mengunakan memori RAM yang banyak
  5. 3 tema warna disediakan atau pun custom(anda boleh memilih warna background dan dashboard kanan yang lain)
  6. Mudah digunakan
  7. Automasi update
  8. saiz yang kecil (5 mb untuk fail apk)
Untuk Demo Aplikasi ini anda boleh muat turun aplikasi Oh Kiji disini: Oh Kiji  Oh Kiji IM Sources

Harga yang saya tawarkan kepada anda untuk membuat aplikasi ini:


Syarikat mobil atau penyedia khidmat membuat aplikasi telefon lain selalunya mengenakan harga RM500 - RM2500 untuk setiap aplikasi telefon.

Saya mengetahuinya kerana ada sebuah syarikat tempatan menawarkan kepada saya untuk menjadi salah seorang reseller kepada mereka...tapi jangan bimbang,kerana saya tidak akan mengenakan caj ini kepada anda dengan tersebut..harga yang saya tawarkan ialah....

RM500 
RM300 
RM150 
Yup..hanya RM50 sahaja saya kenakan untuk servis membuat aplikasi laman page anda.Jika anda berminat untuk menempah sila hubungi saya melalui whatapps/sms :0145062632

PERHATIAN: SERVIS INI HANYA UNTUK MEMBUAT APLIKASI ANDROID SAHAJA

  • P/s: Servis ini tidak menyediakan khidmat membuat aplikasi untuk IOS,Tapi jika anda berminat saya boleh tolong buatkan dengan kadar bayaran yang berbeza,sila hubungi saya terlebih dahulu.
  • P/s/s: Servis ini juga tidak menyediakan khidmat meletakan aplikasi anda didalam Google Play Store.Tetapi jika anda berminat untuk masukan kedalam Play Store saya boleh buatkannya dengan kadar bayaran RM25/per aplikasi.

Tawaran servis ini saya tidak akan kekalkan untuk tempoh masa yang lama kerana ianya akan merosakan harga pasaran sebenar untuk servis pembinaan aplikasi.Jadi sila tempah sekarang kerana didalam masa 3-5 bulan akan datang saya akan tutup servis ini.


Strategi untuk membuat followers anda memasang aplikasi ini ke telefon mereka

Ok saya tahu jika anda membuat aplikasi ini anda tentu mahukan followers anda memasangnya kedalam telefon mereka,jadi untuk membuatkan mereka memasang aplikasi ini kedalam telefon mereka sila ikut strategi yang saya buat dibawah.

Strategi Pertama: Jika anda seorang penjual dan mahukan followers anda memasang aplikasi ini kedalam telefon mereka,anda boleh tawarkan KOD diskaun yang paling istimewa kepada mereka.Dan KOD tersebut anda telah letakan didalam aplikasi ini(saya boleh buatkan untuk anda),jadi jika mereka inginkan KOD tersebut arahkan followers anda memasang aplikasi ini kedalam telefon mereka dan dapatkannya didalam aplikasi anda.

Strategi Kedua: Jika anda seorang blogger,anda boleh menawarkan kepada followers anda dengan pemberian percuma kepada mereka seperti ebook,video yang sangat istimewa atau pun PREMIUM kepada mereka.Teknik dengan memberikan kod diskaun juga anda boleh gunakan.


Screenshot Aplikasi

1

2

3

4

5

6

7
Tempah sekarang dengan hubungi saya di whatapps/SMS 014-5062632...Sekian terima kasih.


Anda suka tak dengan pos ini?
1 komen untuk pos "Servis buat aplikasi android untuk blog dan laman sosial anda"

cek email tuan..saya ada send email..

Sila komen dengan berhemah dan jangan lupa untuk berkongsi pendapat anda di ruang komen.