Percuma aplikasi android 42 top blog internet marketing

Muat turun secara percuma aplikasi android 42 top blogger didalam pelbagai bidang!

 aplikasi android 42 top internet marketing
Salam semua,kali saya nak kongsikan kepada anda 1 aplikasi android dimana #42 laman blog top internet marketer dalam pelbagai bidang seperti Video marketing,Email marketing,PPC,Social marketing,Blogging,Content marketing dan SEO marketing dikumpulkan didalam 1 aplikasi ini,aplikasi ini juga disertakan laman blog TOP didalam bidang niche research.

Aplikasi ini juga disertakan Keyword research tool bagi memudahkan anda melakukan kajian keyword mahupun kajian bagi carian produk dan beberapa lagi laman yang boleh digunakan oleh anda didalam kerja-kerja research nanti.

Apa kegunaan aplikasi ini?

  1. Untuk menambah ilmu baru didalam bidang IM yang anda lakukan sekarang
  2. Untuk mendapatkan apa-apa maklumat terkini tentang dunia perniagaan internet.
  3. Boleh menjadi peneman anda dikala anda mempunyai kelapangan masa. 

Aplikasi ini boleh di off atau onkan notificationnya,jadi ianya tidak akan menganggu anda jika diantara mana-mana blog didalam aplikasi ada membuat update pos.

Juga aplikasi ini tidak mempunyai sebarang iklan pop up yang akan menganggu anda,cuma 1 banner admobs yang diletakan di kawasan yang sememangnya tidak akan menganggu anda ketika membaca pos didalam blog kesukaan anda.

Saiz aplikasi ini hanyalah 6mb sahaja,dan ianya juga tidak akan membuatkan telefon anda menjadi lagging mahu pun mengeringkankan bateri telefon anda dengan cepat.

Cara penggunaan Aplikasi ini

Didalam aplikasi ini ada disediakan 3 theme iaitu dark,light dan Oh Kiji Theme(mix).Anda boleh memilih diantara ketiga-tiga theme mengikut keselesaan anda.

Fungsi Sync now ialah untuk memuat turun feed atau rss dari kesemua blog yang tersenarai didalam aplikasi ini.Jika anda mahukan ianya sync secara automatik dan menerima notifikasi darinya anda boleh pergi ke bahagian setting>synchronization dan tick kan semua didalamnya,kemudian pergi ke setting>notification dan tickkan ruangan enable notifications.

Message store ialah bahagian dimana anda boleh set kan untuk menyimpan atau pun membuang semua pos-pos didalam aplikasi ini.

Kalau anda ada lihat ada satu area download didalam aplikasi ini,fungsinya ialah menyimpan fail yang anda muat turun terus dari laman-laman blog yang yang berada didalam aplikasi ini.


Tonton Video penerangan dibawah


MUAT TURUN SEKARANG DISINI



Anda suka tak dengan pos ini?
0 komen untuk "Percuma aplikasi android 42 top blog internet marketing"

Sila komen dengan berhemah dan jangan lupa untuk berkongsi pendapat anda di ruang komen.