Hebat: Lebih 20 Ribu Share di Facebook, Gadis Ini Dedah Rahsia Putihkan Kulit Dalam Masa 1 Jam Dengan 3 Bahan Sahaja!Menakjubkan!

Memang n0rmal lumrah setiap 0rang untuk sentiasa kelihatan cantik dan menarik. Ada sesetengah pihak sanggup menghabis ribuan ringgit demi untuk kelihatan putih supaya tampil cantik dan jelita. Tapi bagaimana pula kalau bagi g0l0ngan yang kurang mampu. Haa jangan risau. Meh sini kami k0ngsikan cara jimat mudah untuk kulit cerah tanpa perlukan m0dal yang banyak.#


#1. Pergi dapur cari beras pulut, garam sesudu dan gula sesudu.#


#2. Masukkan semua bahan tadi dalam kuali dan g0reng tanpa minyak#


Agak-agak dalam masa 5 min sehingga gula garam sebati dgn beras dan bila beras bertukar warna kekuningan terus masukkan dalam blender dan campurkan air panas sikit.
p/s - Jangan letak banyak air nanti tak best nak sapu and scrub kulit.


#3. Hasil lepas blender#



#4. Yeay dah b0leh guna!#

Bila paste tadi dah sejuk sikit k0rang b0leh sapu/scrub kat muka. Nak dapat kesan maximum, ikut arahan kakak legend ni kat bawah :

i - Ambik sikit dan scrub satu muka, sental dan g0s0k dengan lembut kemudian basuh dengan air bersih.#
ii - Guna paste tadi sebagai mask dan tepek kan kat satu muka. Lepas tunggu sehingga kering. Bila dah kering g0s0k perlahan -lahan dan bilas dengan air bersih.#

P/s :kalau muka anda berjerawat bermasalah akan rasa sedikit pedih2 manja je tak sakit pn mcm akak kulit kering sikit s0 rasa gak la pedih manja tapi tak membahayakan.


Inilah Hasilnya! #



Haaa.. Nampak tak perbezaan tu? B0leh amalkan hari - hari tak pun 3 kali seminggu kalau nak kulit licin cerah berseri. B0leh jugak kalau nak applyb kat bahagian - bahagian selain muka. Al maklum lah nak cantik biar semua bahagian kan! Selamat mencuba!#




Sumber: Sinarfm


Anda suka tak dengan pos ini?
0 komen untuk "Hebat: Lebih 20 Ribu Share di Facebook, Gadis Ini Dedah Rahsia Putihkan Kulit Dalam Masa 1 Jam Dengan 3 Bahan Sahaja!Menakjubkan!"

Sila komen dengan berhemah dan jangan lupa untuk berkongsi pendapat anda di ruang komen.